Thursday, April 18, 2013

Shingeki no Kyojin 進撃の巨人



这次我要介绍这个月我最喜欢的动漫
This time I want to introduce this month my favorite anime



进击的巨人 这部新番是在太强了!!
我看第一集的时候 看到红色大巨人的时候 心想这个巨人好丑
但是看到后面那一幕的时候   我就对这一部《进击的巨人》很有兴趣了

巨人竟然吃掉了男主的妈妈 当巨人咬下去的时候血喷的很远 @////@
而且在动漫里巨人的样子很像“变态佬”  看漫画的时候更加像“死变态佬” 因为我认为巨人在童话故事里是很可爱的~

没有想到我竟然会看到将变态样的巨人 所以就起了兴趣 哈哈哈
我一直叫我的朋友去看 一直说“我跟你讲这一套<<进击的巨人>>你一定要去看 因为巨人的样子很像变态佬 哈哈哈”

不过当变态巨人吃掉了男主母亲的时候 看了心很痛

Shingeki no Kyojin is the best anime in this month
I watch episode 1 when I saw the 60 meters big red giant  I thought why this giant so ugly
but I watch finish episode 1....... OMG This anime is very Interesting !! super love it ///

This is my second time saw Giant eating people OMG so EPIC !! The Giant eaten Eren mother WTH ///!!  when the giant bite Eren mother and then Eren mother blood spray very far...
At anime Giant face look like "Pervert uncle Face " but when I find manga read the giant face look more "SUPER pervert uncle face"==
Because I think giant in the fairy tale is very kind and cute and good person....

I tall my friend watch this anime and I always say "The Giant face look like Pervert uncle Face you must watch hahaha"


以下是我看漫画的想象
below when I read comics imagine the giant pervert face

漫画和动漫比起来 我本人比较喜欢漫画
看漫画的时候 看出人性的一面
人类的害怕 恐慌  恐惧 绝望
漫画画出了 人类四样会让人完全神经崩溃的东西
动漫我比较象看战斗方面罢了 因为比较深动
Manga and Anime compare...  personally like manga more then Anime 
When I read manga I saw human Frightened, Panic, Fear and despair
This 4 thing can let human to entirely Nervous breakdown
Anime I want to see fighting scene only 

Shingeki no Kyojin Trailer~~~~

No comments:

Google ★Adsense